Випуск № 1(89), 2025

 

Титульна сторінка

Зміст

ЕКОНОМІКА

Horiashchenko Yuliia
Systematization of balanced indicators for industrial and trade enterprises

Іванцов С.В.
Теоретико-методологічні основи дослідження розвитку цифрової економіки ЄС

Маруда А.В., Трохимець О.І., Коренюк Л.В.
Інноваційні підходи до стратегії капіталізації в контексті цифрової економіки України

Поплавська О.М., Кіндій А.С.
Роль житлового будівництва в забезпеченні соціальної безпеки

ОБЛІК І ОПОДАТКУВАННЯ

Гайдучок Т.С.
Формування обліково-інформаційного забезпечення ефективного управління кредитоспроможністю підприємств

Шепель І.В.
Організація документообігу земельних ділянок: проблеми та шляхи вдосконалення

ФІНАНСИ, БАНКІВСЬКА СПРАВА, СТРАХУВАННЯ ТА ФОНДОВИЙ РИНОК

Лабенко О.М., Самойлик Ю.В.
Обґрунтування сценаріїв скорочення викидів як інструмент оптимізації фінансових стимулів у системі управління відходами

Thorsten Krings, Arkhireiska Nataliia
The impact of notgeld on German hyperinflation in 1914-1923

МЕНЕДЖМЕНТ

Вовк М.В., Лесюк Л.І.
Управління логістичною інфраструктурою в аграрному бізнесі під час війни в Україні

Горб К.М., Корнєєв М.В., Кучер М.М.
Комунікативні компетентності персоналу в туристичному, готельному, ресторанному менеджменті та маркетингу

Гудзь Ю.Ф.
Інформаційне забезпечення стратегічного управління бізнесом онлайн-ритейлера

Другова О.С.
Соціальний імпакт бізнесу як фактор формування конкурентних переваг підприємства

Олійник Н.Ю., Лаврук О.С.
Подолання комунікативних міжособистісних та міжкультурних бар’єрів в менеджменті

Паламарюк М.Ю., Наконечний К.П.
Інноваційні технології в управлінні комунікаціями туристичної сфери України

Петруня Ю.Є., Маляр Д.В., Петруня В.Ю.
Діджитал-заснування корпоративного бізнесу: організація, оцінювання та значення в міжнародному менеджменті

Степаненко Н.О., Литвиненко А.В., Пивавар І.В.
Роль кредитно-грошової політики держави у зміцненні національної безпеки

Чернявська І.М., Деншакова М.Ю.
Ефективність процесу прийняття рішень в управлінні економічним потенціалом організації

МАРКЕТИНГ

Варченко О.М., Зубченко В.В., Ткаченко К.В.
Вплив засад сталого маркетингу на діяльність аграрних підприємств

Фісуненко П.А., Анферов А.А.
Формування комплексу маркетингу девелоперського проєкту на основі системи маркетингових інструментів