Випуск № 4(88), 2024

 

Титульна сторінка

Зміст

ПІДПРИЄМНИЦТВО ТА ТОРГІВЛЯ

Ареф’єва О.В., Онопрієнко Д.О.
Стратегізація розвитку підприємств в умовах становлення циркулярної економіки в Україні

Романчук Л.А., Щитов Д.М., Мормуль М.Ф.
Штучний інтелект в електронній комерції: ключові аспекти, напрями, загрози

ЕКОНОМІКА

Більдюкевич О.В.
Вплив мотиваційних стратегій на продуктивність працівників у сфері технічного обслуговування повітряних суден

Horozhankina Nataliya, Korneyev Maxim, Farzullaev Rasul
Marriott International’s place in international hotel chains

Іванцов С.В.
Інтенсифікація цифрових трансформацій в Україні у контексті європейської інтеграції

Івашина О.Ф., Івашина С.Ю., Терещенко Т.Є.
Еволюція теорії фірми в контексті цифровізації економіки

Костенко Ю.В.
Зміна економічної структури ринків та настроїв підприємств за останні роки (2016–2024)

Лазарєва О.В., Мась А.Ю., Сандольська О.Є.
Запрацював земельний банк: перспективи для землевласників та землекористувачів

Самойлик Ю.В., Гринько О.В., Свистун М.А.
Методологічні підходи до управління ризиками в логістичних системах в контексті економічної та енергетичної нестабільності

Сизон М.-О.І.
Оцінка сучасних підходів до формування та впровадження фінансового потенціалу підприємств в рамках принципів циркулярної економіки

Ханенко М.Б.
Роль ІТ-сфери як драйвера підвищення конкурентоспроможності промислових підприємств в Україні

Шапуров О.О., Стоєв В.В., Муратов Ю.В.
Організація та управління бізнес-процесами промислових підприємств на основі штучного інтелекту

ФІНАНСИ, БАНКІВСЬКА СПРАВА, СТРАХУВАННЯ ТА ФОНДОВИЙ РИНОК

Вощак О.В.
Теоретичні основи розвитку необанків

Заруцька О.П., Новікова Л.Ф., Балякін Д.В.
Структурно-функціональний розподіл ринку банківських послуг України

МЕНЕДЖМЕНТ

Валявка О.Я.
Принципи розвитку систем логістичного забезпечення агробізнесу в умовах євроінтеграції

Горбаченко С.А., Клєвцєвич Н.А., Дикий О.В.
Використання Big Data в процесі прийняття управлінських рішень

Дишкантюк О.В.
Стартапи в ресторанному бізнесі як стратегічний інструмент розвитку національного господарства

Добрицький Д.О.
Критичний аналіз стратегій розвитку аутсорсингових IT-компаній

Мельник Р.А.
Аналіз цифрової трансформації та кібербезпеки агробізнесу в умовах фінансіалізації економіки

МАРКЕТИНГ

Тохтамиш Т.О., Шептуха О.М.
Як реалізувати рекламну діяльність на підприємстві: основні підходи