Випуск № 4(88), 2024
Титульна сторінка
Зміст
ПІДПРИЄМНИЦТВО ТА ТОРГІВЛЯ
Ареф’єва О.В., Онопрієнко Д.О.
Стратегізація розвитку підприємств в умовах становлення циркулярної економіки в Україні
Романчук Л.А., Щитов Д.М., Мормуль М.Ф.
Штучний інтелект в електронній комерції: ключові аспекти, напрями, загрози
ЕКОНОМІКА
Більдюкевич О.В.
Вплив мотиваційних стратегій на продуктивність працівників у сфері технічного обслуговування повітряних суден
Horozhankina Nataliya, Korneyev Maxim, Farzullaev Rasul
Marriott International’s place in international hotel chains
Іванцов С.В.
Інтенсифікація цифрових трансформацій в Україні у контексті європейської інтеграції
Івашина О.Ф., Івашина С.Ю., Терещенко Т.Є.
Еволюція теорії фірми в контексті цифровізації економіки
Костенко Ю.В.
Зміна економічної структури ринків та настроїв підприємств за останні роки (2016–2024)
Лазарєва О.В., Мась А.Ю., Сандольська О.Є.
Запрацював земельний банк: перспективи для землевласників та землекористувачів
Самойлик Ю.В., Гринько О.В., Свистун М.А.
Методологічні підходи до управління ризиками в логістичних системах в контексті економічної та енергетичної нестабільності
Ханенко М.Б.
Роль ІТ-сфери як драйвера підвищення конкурентоспроможності промислових підприємств в Україні
Шапуров О.О., Стоєв В.В., Муратов Ю.В.
Організація та управління бізнес-процесами промислових підприємств на основі штучного інтелекту
ФІНАНСИ, БАНКІВСЬКА СПРАВА, СТРАХУВАННЯ ТА ФОНДОВИЙ РИНОК
Вощак О.В.
Теоретичні основи розвитку необанків
Заруцька О.П., Новікова Л.Ф., Балякін Д.В.
Структурно-функціональний розподіл ринку банківських послуг України
МЕНЕДЖМЕНТ
Валявка О.Я.
Принципи розвитку систем логістичного забезпечення агробізнесу в умовах євроінтеграції
Горбаченко С.А., Клєвцєвич Н.А., Дикий О.В.
Використання Big Data в процесі прийняття управлінських рішень
Дишкантюк О.В.
Стартапи в ресторанному бізнесі як стратегічний інструмент розвитку національного господарства
Добрицький Д.О.
Критичний аналіз стратегій розвитку аутсорсингових IT-компаній
Мельник Р.А.
Аналіз цифрової трансформації та кібербезпеки агробізнесу в умовах фінансіалізації економіки
МАРКЕТИНГ
Тохтамиш Т.О., Шептуха О.М.
Як реалізувати рекламну діяльність на підприємстві: основні підходи